יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

טרקטורים למכירה


אם אתם טיפוסים חקלאיים מילדות ואתם רוצים כלי לחרוש איתו את השדה ביעילות כנראה שטרקטור זה הפתרון הטוב ביותר. טרקטור הוא אחד הכלים שכבר מגיל קטן אנחנו מתלהבים מהם מאוד והשימושים שלהם הרבה יותר יצירתיים ויעילים ממה שחשבנו. המצאת הטרקטור ללא ספק היא אחת ההמצאות החשובות שידעה אנושות כיוון שהיעילות שהוא מאפשר בתעשייה ובחקלאות חשובות כל כך וניתן לשייך את ההצלחה של התפתחות התחומים האלו במאה האחרונה אל הטרקטורים הרבים שלקחו חלק. אם אתם מחפשים טרקטורים למכירה חשוב קודם כל שתבינו איזה סוג טרקטור אתם צריכים ומה השימושים של כל אחד מהסוגים.

מהם סוגי הטרקטורים שניתן למצוא כיום?


·         כשמחפשים טרקטורים למכירה ככל הנראה לא מחפשים אותם לצורך אספנות או תצוגה אלא לצורך עבודה קשה וספציפית. יש טרקטורים שמשמשים לתחומים רבים ואחד המפורסמים שבהם הם הטרקטורים לחקלאות.  טרקטור מטעים הוא אחד מהטרקטורים המפורסמים וניתן לרכוש טרקטור מטעים לגידולים קטנים וגדולים וכך להתאים את השימוש בצורה מיטבית גם לעלויות הרכישה. טרקטורים כאלו ניחנים בארבעים ועד מאה כוחות סוס.

·         טרקטורים נוספים שעובדים בחקלאות הם טרקטורים לגידולי שדה. כאן ניתן לבחור בין טרקטור קטן לטרקטור גדול וכוחות הסוס שלהם עומדים בין מאה למאה וחמישים. טרקטור זה משמש לעיבוד שדות נרחבים וניתן לראות אותו בחברות הגדולות ביותר בתעשיית החקלאות. לטרקטור זה יש צורך במיומנויות הפעלה מיוחדות ויש לו יכולות הרמה.

·         כיום יש טרקטורים שזכו לשילובים יצירתיים כמו דחפור וטרקטורון. בכל רצון למצוא טרקטורים למכירה שיתאימו לאחת ממשימות הבנייה או מלאכת סחיבת משאות כבדים חשוב להתאים את המהירות המרבית שלו, יכולת הנשיאה שלו וכמובן נוחות התפעול. ישנם טרקטורים אליהם מתחברים כפות גדולים אותם ניתן לראות בכל אתר בנייה.

תכונות הטרקטור קובעות את איכותו


הטרקטורים נבדלים זה מזה בתכונות שונות למשל יכולות בלימה, אפשרויות הנפה, מהירות סיבו המנוע ויחידת הנעה חיצוני למשל לציוד שנגרר לפני או אחרי הטרקטור. התכונות הללו משמעותיות במקרה שיש פני שטח שהטרקטור יכול לשקוע בהם או לנסוע במהירות יחד עם עומס כבד. גם יציבות הטרקטור חשובה מאוד ולכן הבחירה חייבת להיות כמה שיותר מותאמת לצרכי העבודה.

הפוסט "טרקטורים למכירה" פורסם לראשונה בטמבלר  של צ'פניק מלגזות
czapnik.tumblr November,15,2017 via


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה